Panathinaikos – Real Madrid: Must play defense

Panathinaikos – Real Madrid: With an even more difficult mission, Panathinaikos continues its double week in the Euroleague. The “greens” host Real Madrid in OAKA, for the 33rd game. The “clover” is at 7-18 and is waiting for the end of this year torment, since it has not been chasing something for quite some time. On the other hand, the “queen” is at 18-8 and wants the victory, in order to “lock” the 2nd place. At the same time, it will seek to return to good performances. The game of the first round does not hold much criticism. In Madrid, Lasso’s team showed its quality and superiority and prevailed with a very comfortable 88-65.

Panathinaikos – Real Madrid: From then on, the week did not start in the best way for Panathinaikos. In the postponed game with Maccabi Tel Aviv, the “greens” did not manage to claim anything, as a result of which they suffered a 95-83 defeat in OAKA. Priftis’s players were bad in defense and the only thing they can keep was Papapetros’s return to the Euroleague. They will also be deprived of White, who has a virus. On the other hand, Real had obligations for the Liga Endesa at the weekend. There, the “queen” had an easy task against Fuenlabrada, which she comfortably defeated 92-77. In general, however, Lasso’s team does not seem to be pressing so well lately, so in OAKA it wants to show a good image.

To be lucky against Real, the “greens” will have to play defense. In our bet we will choose a combination. Let’s bet on “ace” Panathinaikos with +14.5 points, along with under 162.5 points, which we find at odds of 1.83 (TigersBet).

Bet Online Now.

كوستاريكا – امريكا: مباراة كبيرة جدًا على ملعب ” الاستاد الوطني” للمباراة الرابعة عشرة والأخيرة من المجموعة المؤهلة لأمريكا الشمالية والوسطى. كانت بداية كوستاريكا في هذه العملية إشكالية للغاية. في أول سبع مباريات لها، حققت فوزًا واحدًا وثلاثة تعادلات وعدد متساوٍ من الهزائم. لكن في المباريات الست التي أعقبت ذلك، بني دون هزيمة بالتعادل وخمسة انتصارات، منها ثلاثة على التوالي في آخر ثلاث مباريات. في البداية حصلت على المركز الرابع الذي أرسلها إلى الضربة القاضية. برصيد 22 نقطة هو في +4 من بنما وليس في خطر. في حالة الفوز، ومع ذلك، يمكن أن يأمل في الحصول على تذكرة مباشرة إلى الملاعب القطرية.

بالنسبة للولايات المتحدة، فإن الوضع أبسط. بعد الفوز 5-1 على بنما، صعدوا إلى المركز الثاني، حيث تفوقوا في مباراة المكسيك (25). وبالتالي، سترسل القرعة فريق جريج بيرهالتر تلقائيًا إلى نهائيات كأس العالم 2022. وتتوقف السيناريوهات بالطبع على نتيجة مباراة المكسيك والسلفادور. ومع ذلك، في أسوأ الحالات، ستكون الولايات المتحدة في المركز الرابع وفي الضربة القاضية. ومع ذلك، هذا سيناريو متطرف، حيث سيتعين عليهم الخسارة بفارق هدف كبير جدًا. لما قد يعنيه ذلك في مباراة “الاستاد الوطني”، لم تخسر كوستاريكا أبدًا على أرضها أمام الولايات المتحدة.

كوستاريكا – امريكا: الخيارات في الهجوم محدودة لكوستاريكا. يعتمد بشكل أساسي على إلهام جويل كامبل، الذي سجل 23 هدفًا في المركز الثامن بين الهدافين في تاريخ فريقه الوطني. الابداع صعب، وكذلك التنفيذ. عجز يقابله الانضباط والتماسك والأدوار الواضحة والدفاع الصلب والعناد الرهيب الذي يجلبه اللاعبون إلى العشب. تتمتع الولايات المتحدة بجودة أفضل من الوسط والأمام، ومن الواضح أن لديهم المزيد من الحلول في مجموعة اللعبة ويجدون شباكًا بسهولة مميزة (ثاني أفضل هجوم خلف كندا). في الوقت نفسه، تمكنوا من بث الثقة في المنطقة الخلفية وتقديم أنفسهم بثقة في الميدان.

قد يكون المضيفون هم من “يحترقون” للمؤشرات الثلاثة، لكن في الحقيقة ليس لديهم ما يخسرونه. ليس فقط لأن المؤشر الثلاثي لا يضمنهم تمامًا، ولكن أيضًا لأنه في أسوأ الأحوال سيكون لديهم فرصة أخرى للتأهل. من ناحية أخرى، يعرف الضيوف أنه سيتعين عليهم خسارة الكثير من أجل المخاطرة، في حالة استبعادهم لا توجد طريقة وتكون درجاتهم جيدة. من المحتمل جدًا أن يتم التعادل، لكن لا يوجد سبب للاشتراك في نقطة ما. دعونا نراهن على G / G عند 2.18 من تيجرس بت.

راهن اونلاين الآن.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trulli
Trulli